Lite ändringar

Som ni kanske ser har jag än ny header. Jag kunde inte låta bli att göra en liten ändring nu när jag har nya bilder, men jag är fortfarande inte nöjd. Det blir lite för mycket med tre näst intill likadana bilder, jag ska sätta mig och fixa det där någon dag när jag bara ska vara hemma. Den här kladda jag liksom ihop på en kvart, om inte mindre till och med. 
 
Förutom den nya header ville jag berätta att jag ska iväg till skänninge marknad imorgon med Malin. Vi ska åka 09.00 och jag har ingen aning om hur länge vi blir borta, uppdaterar er med något tidsinställt och sedan när jag kommer hem. Jag har satt klockan på 07.00, för jag ska ge pappa frukost på sängen och fira han. Han fyller nämligen 53 år. Nej, nu ska jag sätta på en film som jag kan somna till.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback