Words

Vem har rätt att säga att inte du är perfekt? Varenda person på denna jord är unik och perfekt på sitt egna sätt. Alla kan bara inte vara perfekta för varann. Se det som en vänskap, alla personligheter går inte ihop men när man väl hittar någon man kan vara sig själv till 100% med, någon man kan visa sin dåliga sida för flera gånger men ändå älskar personen dig precis lika mycket som dagen innan så inser man att perfektion finns hos alla men att det inte är meningen att alla ska se det. Det är den speciella personen som har det unika ingen annan har som gör att en person är perfekt! Därför är det så viktigt att våga sticka ut och vara sig själv, för att samtidigt hitta någon ser att du har allt det som ingen annan har och för att du själv ska inse att allt inte handlar om att pricka allt i ett felfritt utseende. För vad vore världens snyggaste människa med en helt usel personlighet, en sur, en otrevlig och nonchalant attityd? Långt ifrån perfekt... Eller hur? Därför mår jag konstigt nog alltid bättre när någon klankar ner på mitt utseende, för jag vet att jag inte skulle sitta och kalla någon en massa elaka saker... För det skulle knappast få mig att bli en bättre person eller få mig att må bättre med mig själv! En bra personlighet håller längre än en taskig attityd och ett bra utseende, som ändå kommer bli rynkigt en dag.
 

Kommentarer
juliaa

Tackar! ja hon är fin hon:D



Blogg: http://juliaasjoholm.blogg.se
2012-08-01 @ 20:50:46




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback