En bättre människa

Jag sa i videon att jag skulle skriva ett inlägg, så nu gör jag det!

Till att börja med vill jag bara säga att uppdateringen på min blogg kommer vara lite sådär den kommande veckan. Jag har nu bestämt mig för att bli en bättre människa, jag vill inte vara den person som jag är idag. Jag har förändrat mig så hemsk mycket sen förra året,. Jag har umgåtts med fel personer, sånna personer som ändrar mig till något jag inte är. Det började sommaren 2011, jag hade en pojkvän och en bästavän, men de båda förändra mig och gjorde så jag sket i allt och alla. Jag satte mig ner igår natt och tänkte lite, på allt som var då och allt som är nu. Jag är samma person som jag var då, som jag är nu och det är inget jag vill. Jag har haft det svårt hemma och med vänner på grund av det. Men jag är bestämd av mig och jag har nu bestämt mig för att försöka, jag ska göra ett försök till att bli en bättre person.
Nu i en vecka ska jag bara vara hemme, umgås med pappa och ta hand om mig själv. Jag tänker inte svara när någon ringer eller skickar sms, jag ska skita i allt i en vecka och sen komma tillbaka som en ny person. Jag vet själv att jag kommer klara det, för jag är inställd på det.
 
Det kanske inte var det roligaste för er att läsa, men jag kände att jag behövde skriva det här. Det här är även anledningen till att min uppdatering kanske inte kommer ligga på topp, men jag ska göra mitt bästa med bloggen även den här veckan. Hoppas i vilket fall att ni mår bra, vi hörs senare eller imorgon, för nu ska jag ut och springa något varv i skogen.

Kommentarer
Sara

Låter bra! :)



Blogg: http://aamaziing.blogg.se
2012-07-29 @ 23:10:43




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback