Vackra vän

På bilderna under ser ni min riktigt fina vän Cornelia, min bästavän, min livsglädje och min ängel.
4 år har vi varit kompisar, fast vi har ju som alla andra gått lite från och till. Vi har nyligen hittat tillbaka till varandra efter ett onödigt litet bråk, och allt är precis som innan. Cornelia, du betyder något otroligt för mig och utan dig vet jag inte vart jag skulle stå idag. Om jag inte hade haft dig, vart skulle jag då ha åkt den kvällen som jag bråkade med pappa? vem skulle jag då dela mina pizzor med? vem skulle jag äta pringles med? Vi har delat så många minnen, bra som dåliga. Jag är glad att jag har dig, alla borde ha en vän som sig. Fina, underbara bästavän, jag älskar dig mer än antal stjärnor på himlen. ♥

 

Kommentarer
Cornelia!

Hey mitt lilla skogstroll.
jag älskar dig det vet du, eller hoppas iallafall du vet det. vi har aldrig haft ett stort bråk.. Det här är vårat längsta bråk, 3-4 månader. Vad som än händer så kommer jag ju alltid älska dig min marinara kompis. Kommer alltid dela allting med dig, fast kanske inte alltid pringles då haha. Du äger min fina vän ♥



2012-07-23 @ 02:09:27
Moa Mildén

Du kunde kommit till mig och ätit pizza och pringles med mig ;)



Blogg: http://mildenuknow.blogg.se
2012-07-23 @ 02:38:16
Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

SV: Hehe okej, i stort sätt alla säger lika som du, men jag tror ändå att det gör förjäkla ont att pierca tungan ^^, Haha.

Hoppas du får en bra dag! :)



Blogg: http://yohannafotograferar.blogg.se
2012-07-23 @ 10:39:50
Sara

Ja, jag har varit på alla ställen i min header :)



Blogg: http://aamaziing.blogg.se
2012-07-23 @ 11:06:45




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback